Socul pe care l-a trait un barbat dupa ce s-a bronzat la o lampa: "Arat ca o mumie acum!"

Adam Brookes este fan al bronzului obtinut artificial si nu a tinut cont cand a stat in fata lampii electrice mai mult de cat era indicat.

Astfel, barbatul a stat cu fata la lampa aproximativ 15 minute in loc de trei. Si ce i s-a intamplat a fost un cosmar deoarece barbatul si-a ars intreaga fata. Nu pot sa descriu durerea, e ca si cand mi-ar cadea fata.

Am stat prea mult. Vroiam sa arat bine de Craciun, insa acum nu imi pot inchide nici buzele. Asa ca am un mesaj pentru toti ce-i care incearca sa faca asta acasa: Uitati-va la fata mea si cumparati-va o sticla sau spray pulverizator de bronzat. E mai sigur! Eu am vrut sa arat bronzat de Craciun si uite cum am ajuns!


Related

Tabloid 7545346315756719992

Trimiteți un comentariuDefault Comments

emo-but-icon

Follow Us

Romania Hp

Hot in week

Comments

Like Us


Stiri de ultima ora

Side Ads



Stiri Pentru Tine

Lista mea de bloguri

Contact Us

Nume

E-mail *

Mesaj *

item