"Pur și simplu am părăsit-o" spune Connect-R, despre decizia de a se despărți de iubită, cu puțin timp înainte de nuntă

 


Connect-R a mizat pe cartea sincerității și a făcut câteva dezvăluiri despre trecutul său. / Foto: Instagram 

Connect-R și fosta iubită, Diana, s-au despărțit cu puțin timp înainte de nuntă. / Foto: arhivă

Connect-R, pe numele lui real Ștefan Relu Mihalache, este unul dintre cei mai în vogă cântăreți români. Invitat într-o emisiune tv, artistul a făcut dezvăluiri legate atât de viața sentimentală, de parcursul în carieră, despre prietenia ruptă cu Alex Velea, dar și despre femeia pe care a iubit-o înainte de Misha, Diana, cu care a și fost la un pas de nuntă.



Înainte de a se căsători cu Misha, în 2014, de care a și divorțat în 2016, Connect-R a fost aproape să ajungă la altar cu o altă femeie. După o relație de câțiva ani cu Diana Georgescu, solistul a cerut-o în căsătorie, însă la doar două zile de la demararea pregătirilor pentru marele eveniment, artistul a decis să o părăsească pe tânără.


„Cu Diana am terminat când am terminat. Ceva m-a făcut, este incredibil... Eu cu Diana căutam locație de nuntă și efectiv, la două zile, ceva mi-a inundat toată ființa și mi-a spus „Nu! Pleci!” Am părăsit-o, pur și simplu am părăsit-o. După care, la câteva luni, am cunoscut-o pe Misha, prin DJ Sava, am mers la studio să trag o piesă, ne-am îndrăgostit și restul e o poveste pe care o știți cu toții”, a declarat Connect-R, care a ținut să menționeze că pe Misha nu o cunoștea înainte de a rupe relația cu Diana. 


În aceeași emisiune, Connect-R nu s-a ferit de un subiect dur și controversat: dependența de substanțe interzise. Artistul a recunoscut că, vreme de câțiva ani, a avut o problemă cu drogurile. A început să le consume pentru a-și găsi alinare în stresul și surmenajul date de profesie, însă această dependență l-a costat scump din punct de vedere al sănătății.

"M-am drogat foarte mult timp. Eram total împotrivă. Am dat la un moment dat de cocaină și cocaina era așa o îmbinare a unei stări de extaz extraordinare cu faptul că suplinea lipsurile lăsate de oboseală, pentru că alergam foarte tare, aveam și nouă concerte într-o săptămână. Eram foarte obosiți și când trăgeam câte o linie de cocaină, până dimineața eram forță. Ne-am dat seama că sistemul imunitar slăbește și ar trebui să renunțam. Ne-am luptat cu asta cred că din 2009 până în 2014-2015, cam așa. O făceam la modul constant, zilnic. Efectiv ne dureau organele. Erau o transpirație și o răceală pe piept și te trezeai cu palpitații și în momentul ăla am zis, gata, nu mai există așa ceva. N-a fost greu. Noi am făcut terapie în grup fără să mergem undeva. Toți șase am zis stop și așa s-a întâmplat”, a povestit Connect-R, care a menționat că ajunsese să facă asta alături de gașca sa.

În momentul de față, artistul spune că nu se poate lăsa de fumat. "Viciul de care mă lovesc zilnic este țigara. Nu reușesc să o las. Cred că în momentul în care nu o să mă mai lupt cu ea, voi reuși. Ăsta este viciul meu, țigara, nu pot să renunț. Nu beau alcool", a adaăugat Connect-R în cadrul interviului televizat.

Foto: Instagram



Related

Vedete 498460070092080250

Trimiteți un comentariuDefault Comments

emo-but-icon

Follow Us

Romania Hp

Hot in week

Comments

Like Us


Stiri de ultima ora

Side Ads



Stiri Pentru Tine

Lista mea de bloguri

Contact Us

Nume

E-mail *

Mesaj *

item