Vanghelie și gazele: „M-am uitat bine pe Google!”



    Marian Vanghelie, primarul sectorului 5 și vicepreședinte al Partidului Social Democrat, a făcut declarații în care s-a referit la exploatarea și explorarea gazelor de șist. Făcând legătură cu protestele care au avut loc în Vaslui împotriva acestor explorări, Vanghelie a vrut să transmită prin discursul său că românii trebuie să fie mai bine informați.

    „Fiecare înțelege cum vrea în problema gazelor de șist. Aș vrea să știu de la specialiști, de la analiști economici despre acest lucru. Sincer, am consultat foarte bine problema asta, aș vrea să fie subliminal mesajul meu. Hai să la explicăm la români, să le explicăm că «dom`ne avem dreptate». Iar eu știu destul de bine problema, m-am uitat foarte bine pe Google dimineață”, a declarat Marian Vanghelie la „Atelierele Viitorului”, întâlniri organizate de PSD.

     Acesta s-a mai referit și la cei care se împotrivesc programelor propuse de șeful Guvernului și a spus că nu este corect ca „primul ministru Victor Ponta să alerge singur, iar alții să-l încurce”.„ Să nu ajungem ca la Spitalul 9 de nebuni, unii încarcă, alții descarcă”, a mai spus Vanghelie.

    „Dacă ne ajută să avem independență energetică în următoarea perioadă trebuie să acest lucru explicat ca lumea, că altfel se împarte lumea în două și nu e bine. Eu mă raportez la ceea ce s-a vorbit până acum.  
   Trebuie să vorbim cu subiect și predicat, pentru că unele lucruri nu s-au putut realiza. (...)
Ne cunoaștem, știm și gândirea, știm cât joacă și președintele când vrea să joace. Eu fac parte din cei care cred că pactul de coabitare nu a fost o greșeală”, a mai adăugat vicepreședintele PSD Vanghelie.

Related

Stiri Locale 2609889809679234791

Trimiteți un comentariuDefault Comments

emo-but-icon

Follow Us

Romania Hp

Hot in week

Comments

Like Us


Stiri de ultima ora

Side Ads



Stiri Pentru Tine

Lista mea de bloguri

Contact Us

Nume

E-mail *

Mesaj *

item