El e ciobanul lui Salman Khan! “Ce Ghita? Eu sunt mai tare ca el! Ma fac actor”


 Il cheama Iosif Grebenea, are 56 de ani, si o stana cu vreo 3.000 de mioare in Rasinari, langa Sibiu. Barbatul a fost cautat de oamenii din echipa filmului in care joaca starul indian Salman Khan si i s-a propus sa apara, alaturi de mioarele sale, intr-o secventa din pelicula care s-a flmat la Sibiu.

 Ciobanul si oile care au devenit vedete in flimul indian
"Au venit la mine acum o saptamana si mi-au spus ca vine unul mare din India sa faca un film cu oile mele.  Mi-au zis ca au nevoie de 60 de oi. Nu stiu ce trebuie sa fac, ca nu mi-au zis. Acum, nu ne-am inteles inca la bani. Mi-au zis ca-mi dau 5 milioane,  dar eu ma gandeam sa cer mai mult. M-au chemat la ora 10.00, dar s-au intins cam mult. O sa fie obosite oile", ne-a spus ciobanul Iosif, suparat ca a trebuit sa astepte prea mult pe platoul de filmare, momentul sau din film.

 Salman Khan, pe platoul de filmare, alaturi de partenera sa din filmSe pare ca producatorii filmului au venit cu ideea oilor si a ciobanului inspirati de spoturile cu Ghita Ciobanul si chiar l-ar fi dorit pe acesta in film, insa a fost considerat prea scump. "Ghita? Il stiu, e baiatul ala din Jina! Ala din melodie, nu? Eu sunt mai tare ca el!  Lasa ca si eu pot sa apar la televizor, ma fac actor", ne-a spus ciobanul.

wowbiz.ro

 

Related

Tabloid 1641139458320605462

Trimiteți un comentariuDefault Comments

emo-but-icon

Follow Us

Romania Hp

Hot in week

Comments

Like Us


Stiri de ultima ora

Side Ads



Stiri Pentru Tine

Lista mea de bloguri

Contact Us

Nume

E-mail *

Mesaj *

item