Ghita Ciobanu SE PRIVATIZEAZA. Iata ce MAGAZIN ÎSI DESCHIDE
https://romania-hp.blogspot.com/2013/11/ghita-ciobanu-se-privatizeaza-iata-ce.html
Ciobanul de la Jina, Sibiu, a fost făcut
vedetă de o companie de telefonie mobilă care a gândit o campanie prin
care nu doar că şi-a atins scopul, dar a reuşit să rămână în memoria
colectivă. Reclama cu oierul este cea mai de succes în România în 2013.
Ciobanul Ghiţă este, acum, un brand, iar apetenţa lui crescută pentru comunicare şi pentru afaceri l-au determinat să vrea mai mult.
Potrivit "Ziarul Financiar", ciobanul din Jina vrea să vină la Bucureşti să se privatizeze.
"Astăzi era el în Bucureşti, pentru că vrea să-şi deschidă un magazin, pentru a vinde produse marca Ghiţă. Noi o să-i facem campania. E o avanpremieră ce vă spun acum", a spus Adrian Boţan, Creative Partner, McCann Bucharest.
Ciobanul Ghiţă este personajul central dintr-o campanie publicitară a Vodafone, demarată anul acesta. Pe Facebook, pagina oficială a strâns peste 438.000 de prieteni.
Sursa: libertatea.ro
Trimiteți un comentariuDefault CommentsFacebook Comments