Ghita Ciobanu SE PRIVATIZEAZA. Iata ce MAGAZIN ÎSI DESCHIDE

Ciobanul de la Jina, Sibiu, a fost făcut vedetă de o companie de telefonie mobilă care a gândit o campanie prin care nu doar că şi-a atins scopul, dar a reuşit să rămână în memoria colectivă. Reclama cu oierul este cea mai de succes în România în 2013.

Ciobanul Ghiţă este, acum, un brand, iar apetenţa lui crescută pentru comunicare şi pentru afaceri l-au determinat să vrea mai mult.
Potrivit "Ziarul Financiar", ciobanul din Jina vrea să vină la Bucureşti să se privatizeze.
"Astăzi era el în Bucureşti, pentru că vrea să-şi deschidă un magazin, pentru a vinde produse marca Ghiţă. Noi o să-i facem campania. E o avanpremieră ce vă spun acum", a spus Adrian Boţan, Creative Partner, McCann Bucharest.
Ciobanul Ghiţă este personajul central dintr-o campanie publicitară a Vodafone, demarată anul acesta. Pe Facebook, pagina oficială a strâns peste 438.000 de prieteni.

Related

Tabloid 7182984425609419706

Trimiteți un comentariuDefault Comments

emo-but-icon

Follow Us

Romania Hp

Hot in week

Comments

Like Us


Stiri de ultima ora

Side Ads



Stiri Pentru Tine

Lista mea de bloguri

Contact Us

Nume

E-mail *

Mesaj *

item