Inna, criticata DUR: Cand Inna canta live trebuie sa-i chem ambulanta

Inna a fost criticată dur de un impresar care aranjează concerte pentru românii din diasporă. Aceasta s-a plâns de prestaţia live a cântăreţei şi a spus că mai multă priză la românii de peste hotare a avut manelistul Nicolae Guţă.

Invitată în Spania să concerteze într-un club, Inna nu a reuşit să strângă prea mulţi oameni care să o asculte. Deşi intrarea era doar 15 euro, bani, în care spectatorii aveau şi două băuturi incluse, cântăreaţa a adunat în jurul scenei abia 250 de persoane, scrie click.ro.

"Când cântă Inna live trebuie să-i chem ambulanţa! Nu face faţă nici unui recital de 20 de minute, pentru care onorariul ei este de 13.000 de euro! Dacă nu face playback, nu duce la capăt concertul. În urmă cu o lună jumătate am invitat-o să le cânte românilor din Spania.

Nu prea s-a înghesuit lumea să o vadă. Mai mulţi spectatori am avut la Nicolae Guţă, în jur de 800 de persoane, deşi biletul de intrare a fost 30 de euro. Chiar am avut o discuţie cu ea pe această temă şi ştiu că nu i-a picat bine deloc că i-am atras atenţia", a declarat Florin Bamboo, un român stabilit de mai bine de 12 ani în Spania, care le aranjează cântăreţilor în vogă de la noi concerte în peninsulă.

Related

Vedete 3018976294504853750

Trimiteți un comentariuDefault Comments

emo-but-icon

Follow Us

Romania Hp

Hot in week

Comments

Like Us


Stiri de ultima ora

Side Ads



Stiri Pentru Tine

Lista mea de bloguri

Contact Us

Nume

E-mail *

Mesaj *

item