Chipciu strigă adunarea: "Toată lumea e împotriva noastră, s-au adunat toţi"

Alexandru Chipciu a declarat luni seară că pe stelişti îi dezavantajează faptul că se joacă în continuare, deoarece condiţiile sunt foarte dificile şi "nu mai e fotbal sută la sută", mai ales având în vedere că formaţia pregătită de Laurenţiu Reghecampf este tehnică.

"Ne dezavantajează că se joacă în continuare. Se joacă foarte greu, nu mai e fotbal sută la sută şi e clar că ne dezavantajează, pentru că suntem o echipă tehnică, care nu refuză jocul. Pentru noi e greu pentru că echipa adversă se apără, joacă minge lungă şi e foarte greu dacă mai au şi puţin noroc. Mi-aş dori să se întrerupă campionatul, dar nu va fi nicio problemă dacă vom juca celelalte meciuri. Asta e, toată lumea e împotriva noastră, Astra, Petrolul, s-au adunat toţi, acum şi Dinamo vrea să prindă pe Steaua . Nu ştiu în câţi se dă lupta, dar sperăm ca după o pregătire bună de iarnă să ieşim noi campioni", a spus Chipciu.

El a menţionat că speră într-o victorie în partida de miercuri cu Chelsea, din ultima etapă a grupelor Ligii Campionilor.

"Mergem la Londra fără nicio miză, e doar un meci de palmares. Mai mult ne concentrăm pentru meciul de la Piatra Neamţ. E totuşi o presiune în plus pentru că Steaua nu a mai câştigat de foarte multe meciuri în Liga Campionilor . Sperăm clar să câştigăm, dar va fi foarte greu pentru că Chelsea este una dintre marile puteri ale lumii. Sperăm să facem un meci bun" , a afirmat Chipciu.

Alexandru Chipciu a precizat că jucătorii simt acum mai mult oboseală psihică. "Vorbesc din punctul de vedere al jucătorilor care au evoluat foarte mult. Eu nu pot să spun acelaşi lucru. E clar că nu sunt în formă. E o perioadă foarte grea pentru mine din care sper, pas cu pas, să îmi revin", a explicat el.

Chipciu a susţinut, luni seară, alături de colegii săi Federico Piovaccari şi Florin Gardoş, o sesiune de autografe în incinta Plaza România, cei trei întâlnindu-se şi cu 40 de copii de la orfelinate din Bucureşti.

"E frumos între copiii care nu prea au parte de ajutor. Sincer, m-am simţit foarte bine, pentru că după meciul de la Galaţi eram dezamăgiţi de evoluţia noastră, de evoluţia mea şi mi-am dat seama că alte lucruri sunt mai importante" , a declarat Chipciu.

Related

Sport 1143881690172870142

Trimiteți un comentariuDefault Comments

emo-but-icon

Follow Us

Romania Hp

Hot in week

Comments

Like Us


Stiri de ultima ora

Side Ads



Stiri Pentru Tine

Lista mea de bloguri

Contact Us

Nume

E-mail *

Mesaj *

item