Dragomir: 'Lui Reghe i s-au vandut jucatorii! Steaua are numai 4-5 fotbalisti, restul sunt sportivi'

Dumitru Dragomir, fostul preşedinte al LPF, a analizat meciul Stelei de la Galaţi, scor 1-1, meci în care roş-albaştrii au fost avantajaţi de arbitrul Iulian Dima.

"Dima a greşit numai într-o direcţie şi a fost foarte grav! N-am mai văzut niciodată aşa ceva, să tragi doar într-o parte! Ar trebui sancţionat şi cel care a făcut delegarea, dacă e adevărat că Dima e rudă cu Ianuli de la Steaua " , a spus Dragomir la Dolce Sport.

Fostul oficial a vorbit şi despre ultimele rezultate ale Stelei. Trupa lui Reghecampf nu a mai câştigat în Liga 1 din luna octombrie.

"Steaua nu e în scădere de formă, dar lui Reghe i s-au vândut jucătorii şi nu poate să joace nici el, nici neamţul ăla. Păcat de Reghe, pentru că nu are jucători. Are numai 4-5 fotbalişti, restul sunt sportivi. Eu am vorbit cu Reghe şi mi-a zis că tot el ia campionatul, dar i-am spus că nu are echipă. Nici cei valoroşi nu pot să joace între ceilalţi, care îţi dau pasele... Favorite la titlu sunt Steaua, Astra şi Petrolul, dar e prea devreme să spunem dacă una dintre ele are şanse mai mari" , a mai spus Dumitru Dragomir.

Related

Sport 577754970581343177

Trimiteți un comentariuDefault Comments

emo-but-icon

Follow Us

Romania Hp

Hot in week

Comments

Like Us


Stiri de ultima ora

Side Ads



Stiri Pentru Tine

Lista mea de bloguri

Contact Us

Nume

E-mail *

Mesaj *

item