„American Hustle”, desemnat de Sindicatul Actorilor Americani cel mai bun film

„American Hustle” a fost desemnat, seara trecută, la Los Angeles, pelicula cu cea mai bună distribuţie. Distincţia a fost acordată de Sindicatul Actorilor Americani şi poate fi considerată echivalentul premiului Oscar la categoria "Cel mai bun film".

Realizatorii filmului "American Hustle" se gândesc serios acum la Oscar, după ce pelicula şi-a adjudecat premiul cel mare la gala Sindicatului Actorilor Americani. Trofeul vine la numai câteva zile după ce filmul în regia lui David Russell a bifat şi Globul de Aur.

Frumoasa Cate Blanchett a primit premiul pentru cea mai bună actriţă în rol principal în filmul "Blue Jasmine".

Pelicula "12 ani de sclavie" a pierdut premiul cel mare, dar Lupita Nyong'o a fost desemnată cea mai bună actriţă în rol secundar pentru rolul excepţional pe care îl face.

„Primul pe care l-am sunat când am primit acest rol a fost tatăl meu. L-am întrebat dacă ştie cine este Brad Pitt şi că voi juca cu el. Mi-a spus că nu-l cunoaşte, dar că se bucură că am găsit un loc de muncă”, a mărturisit aceasta.

Matthew McConaughey a plecat acasă cu distincţia de cel mai bun actor în rol principal în pelicula "Dallas Buyers Club". Câştigătoare a premiului Oscar în 2007, Helen Mirren şi-a mai adăugat un premiu la colecţie, cel pentru cea mai bună artistă într-un film de televiziune sau mini-serie.

Related

Timp Liber 712478671719297199

Trimiteți un comentariuDefault Comments

emo-but-icon

Follow Us

Romania Hp

Hot in week

Comments

Like Us


Stiri de ultima ora

Side Ads



Stiri Pentru Tine

Lista mea de bloguri

Contact Us

Nume

E-mail *

Mesaj *

item