Dragomir trage un semnal de alarma: "Daca îl pun si pe Popescu la FRF, au pus mana pe fotbalul romanesc!"

Dumitru Dragomir a fost debarcat de la şefia LPF, locul său fiind luat de Gino Iorgulescu. Acesta acuză că a fost dat jos de la conducerea Ligii şi datorită faptului că s-a implicat politicul.

Dragomir urmăreşte cu atenţie ce se întâmplă la FRF, acolo unde pe 5 martie vor avea loc alegeri pentru funcţia de preşedinte.5 candidaţi îşi dispută cea mai înaltă funcţie în fotbalul românesc. Dragomir crede că toţi au acum şanse egale, iar diferenţa poate fi făcută doar de un singur lucru.

"Toţi au şanse, să ştiţi. Dacă apare cineva susţinut politic totul se năruie, pentru că va câştiga cel susţinut politic. Deocamdată doar Gică Popescu e susţinut politic.

Nu vreau să spun dacă e bine sau nu că politicul se implică în fotbal, mă doare în pălărie. M-au curăţat pe mine, să le fie de bine, să fie sănătoşi, nu am niciun reproş aşa că nu mă interesează. Dar în momentul când îl pun pe Gică Popescu la FRF, au luat şi FRF şi LPF, din punctul meu de vedere au pus mâna pe fotbalul românesc şi vor face tot ceea ce doresc din punct de vedere politic " , a spus Dumitru Dragomir .

Related

Sport 1796786741217068188

Trimiteți un comentariuDefault Comments

emo-but-icon

Follow Us

Romania Hp

Hot in week

Comments

Like Us


Stiri de ultima ora

Side Ads



Stiri Pentru Tine

Lista mea de bloguri

Contact Us

Nume

E-mail *

Mesaj *

item