E singura FEMEIE VAMPIR DIN LUME si aparitia ei a îngrozit pe toata lumea

Maria Jose Cristerna este o femeie originară din Mexic care a investit sute de mii de dolari în aspectul fizic. Spre deosebire de alte reprezentante ale sexului frumos care vor să semene cu modelele din reviste, Maria s-a urâţit intentionat insa. Motivul e unul înspăimântător.

Maria Jose Cristerna este o femeie originară din Mexic care a investit sute de mii de dolari în  aspectul fizic. Spre deosebire de alte reprezentante ale sexului frumos care vor să semene cu modelele din reviste, Maria s-a urâţit intentionat insa. Motivul e unul înspăimântător.
Mexicanca isi doreste sa arate ca un vampir, motiv pentru care si-a implantat coarne de titan, si-a modelat dintii ca sa semene cu colti si si-a facut numeroase piercing-uri si tatuaje.

"Am ales sa imi modific corpul in acest fel pentru ca am un apetit aparte pentru extrem. Viata este mult prea scurta si uneori o irosim, asa ca am vrut sa profit de timpul pe care il am si sa imi exploatez frumusetea. Pentru mine asta inseamna frumusetea", a spus Maria.






 GALERIE FOTO AICI

Related

Tabloid 6435136122425032630

Trimiteți un comentariuDefault Comments

emo-but-icon

Follow Us

Romania Hp

Hot in week

Comments

Like Us


Stiri de ultima ora

Side Ads



Stiri Pentru Tine

Lista mea de bloguri

Contact Us

Nume

E-mail *

Mesaj *

item