Bianca a cedat! «M-am saturat! Ar fi cazul să...»


    De când e cap de afiş cu evenimente nefericite din viaţa ei, Bianca Drăguşanu îşi doreşte să iasă din peisajul monden. Sătulă de întrebări şi speculaţii, alimentate tot de ea, soţia lui Victor Slav ar vrea să-şi găsească o înlocuitoare ca ea să-şi poată trăi liniştită viaţa.

  S-a căsătorit de o lună şi jumătate şi nu mai vrea să fie în atenţia presei. Bianca Drăguşanu vrea să se retragă din showbiz şi să-şi vadă de afacerea cu haine pe care o deţine.

"Am o familie, am o afacere, o viaţă pe care vreau să mi-o trăiesc. Nu vreau să mai explic nimic. Nu îmi doresc să mai vorbesc despre viaţa mea privată, pentru că vreau să am timp să o trăiesc. M-am săturat de Bianca Drăguşanu. Ar fi cazul să se mai găsească o altă Bianca", a declarat roşcata la Acasă TV.

 Deşi nu recunoaşte că are problemele în căsnicie, Bianca spune că vacanţa recentă din Dubai şi-ar fi dorit să fie una pe termen lung.
"În acest moment sunt ok. Victor nu şi-a dorit să mă însoţească la acest eveniment, tocmai pentru a nu se expune în continuare. Recunosc că mi-am dorit să plec. Am vrut ca excursia în Dubai să fie una prelungită.
  Dar pentru că nu sunt o persoană egoistă, m-am întors acasă şi am zis să fie pace", a mai spus Bianca la emisiunea "Poveştiri adevărate".

Related

Vedete 4276122323211468097

Trimiteți un comentariuDefault Comments

emo-but-icon

Follow Us

Romania Hp

Hot in week

Comments

Like Us


Stiri de ultima ora

Side Ads



Stiri Pentru Tine

Lista mea de bloguri

Contact Us

Nume

E-mail *

Mesaj *

item