Top banci cu cea mai buna reputatie
https://romania-hp.blogspot.com/2013/12/top-banci-cu-cea-mai-buna-reputatie.html
ING Bank, Raiffeisen Bank, Banca Transilvania și BRD Societe
Generale conduc topul băncilor cu cea mai bună reputație în România,
reiese din studiul de gestionare a reputației, realizat de compania de
cercetare GfK.
Aceleași instituții financiare sunt totodată, principala bancă pentru 60% din populația urbană bancarizată.
În opinia românilor, banca cu cea mai bună reputație trebuie să fie orientată către oameni, foarte preocupată de satisfacția clienților și condusă de principii precum onestitatea, transparența, etica și responsabilitatea.
“Orientarea către oameni se referă la faptul că o instituție financiar-bancară gestionează corect interesele tuturor părților implicate - de la angajați până la clienții băncii. Această caracteristică este întărită și de așteptarea românilor ca o bancă să urmărească satisfacția clienților și construirea unor relații de încredere, nu doar propriile interese comerciale. Principii de guvernanță ca onestitate, transparență, etică, responsabilitate sunt și ele pe lista de caracteristici dorite de români de la o bancă cu reputație bună”, se arată în comunicatul companiei de cercetare.
Scorul de reputație se construiește pe șapte piloni, respectiv familiaritate, managementul calităţii, calitatea produselor și a serviciilor, performanţa financiară, calitatea de bun angajator, responsabilitate socială şi ataşament emoţional.
Studiul mai arată că există o corelație foarte bună între reputație, pe de o parte și performanţa financiară a companiei, recomandarea și utilizarea produselor sau serviciilor, calitatea de bun angajator și cea de actor responsabil social, pe de altă parte.
Studiul de măsurare a reputației în sistemul bancar a fost realizat online cu ajutorul GfK Reputation Management Model, în luna octombrie 2013, pe un eșantion de utilizatori de internet reprezentativ urban.
Aceleași instituții financiare sunt totodată, principala bancă pentru 60% din populația urbană bancarizată.
În opinia românilor, banca cu cea mai bună reputație trebuie să fie orientată către oameni, foarte preocupată de satisfacția clienților și condusă de principii precum onestitatea, transparența, etica și responsabilitatea.
“Orientarea către oameni se referă la faptul că o instituție financiar-bancară gestionează corect interesele tuturor părților implicate - de la angajați până la clienții băncii. Această caracteristică este întărită și de așteptarea românilor ca o bancă să urmărească satisfacția clienților și construirea unor relații de încredere, nu doar propriile interese comerciale. Principii de guvernanță ca onestitate, transparență, etică, responsabilitate sunt și ele pe lista de caracteristici dorite de români de la o bancă cu reputație bună”, se arată în comunicatul companiei de cercetare.
Scorul de reputație se construiește pe șapte piloni, respectiv familiaritate, managementul calităţii, calitatea produselor și a serviciilor, performanţa financiară, calitatea de bun angajator, responsabilitate socială şi ataşament emoţional.
Studiul mai arată că există o corelație foarte bună între reputație, pe de o parte și performanţa financiară a companiei, recomandarea și utilizarea produselor sau serviciilor, calitatea de bun angajator și cea de actor responsabil social, pe de altă parte.
Studiul de măsurare a reputației în sistemul bancar a fost realizat online cu ajutorul GfK Reputation Management Model, în luna octombrie 2013, pe un eșantion de utilizatori de internet reprezentativ urban.
Trimiteți un comentariuDefault CommentsFacebook Comments