Cele mai stranii 8 lucruri pe care le-au spus copiii despre prietenii lor imaginari

Peste 60% dintre copiii cu vârsta cuprinsă între 3 şi 7 ani au cel puţin un prieten imaginar. Prietenul imaginar ca personalitate atribuită unui contur existent sau imaginat apare datorită unor cauze diferite şi personajele servesc de obicei unui scop în viaţa copilului.
Uneori prietenii imaginari au vieţi complexe şi personalităţi, iar unii copii dezvolta limbaje secrete cu ei. În anumite situaţii, prietenii imaginari pot deveni motive de îngrijorare, devenind un impediment în dezvoltarea normală a copilului, făcându-l pe acesta să îşi piardă interesul faţă de lumea exterioară şi să păstrează o relaţie apropiată cu prietenul imaginar pentru o vreme îndelungată. Uneori copilul se simte agresat de prietenul imaginar.
Problema prietenului imaginar a fost dezbătută de multă vreme în societate. Recent, tema a fost reluată de un utilizator al Reddit care i-a rugat pe ceilalţi utilizatori ai platformei de social media să împărtăşească cele mai stranii lucruri pe care copiii lor le-au spus. Bloggerul ”Single Dad Laughing” a făcut acelaşi lucru pe pagina sa de Facebook.
Vă prezentăm în continuare o compilaţie a celor mai stranii răspunsuri pe care le-au primit.
1. Criminalul Sally
Fata mea avea un prieten imaginar numit Sally şi într-o zi îmi povestea cum Sally a ajuns în închisoare după ce i-a sfârtecat capul mamei sale.
2. Căpitanul
Părintele unuia dintre elevii mei mi-a spus în timpul unei întâlniri că este îngrijorat deoarece fiul său (în vârstă de 7 ani) îi povesteşte despre o fantomă invizibilă care vorbeşte cu el şi se joacă cu el în camera sa.
Copilul spunea că fantoma se numeşte Căpitanul şi că este un bătrân cu barbă albă. Acesta îi spunea mamei sale cum Căpitanul i-a spus că atunci când se va face mare, slujba sa va fi să omoare oameni, iar Căpitanul îi va spune cine trebuie să fie omorât.
Copilul începea să plângă spunând că nu vrea să omoare când se face mare, însă Căpitanul îi spunea că nu va avea de ales şi că se va obişnui să omoare după o vreme.
3. Ochii luminoşi şi roşii
Atunci când băiatul meu avea 4 ani, prietenul său imaginar obişnuia să stea într-un colţ al camerei atunci când stingeam lumina şi să lumineze camera cu ochii săi luminoşi şi roşii.
4. ”Seamănă cu Kelly”
Atunci când fata mea avea 3 ani, ea a avut un prieten imaginar numit Kelly, ce trăia în dulap. Kelly stătea într-un scaun de copil atunci când ea dormea, se juca etc., lucrurile tipice prietenilor imaginari.
În orice caz, doi ani mai târziu, soţia şi cu mine ne uitam la noul ”Amityville” ... iar fetiţa noastră a intrat în cameră exact atunci când fâţei decedate din filmul Amityville i se întunecă privirea. Nici pe departe deranjată, fetiţa a spus ”Seamănă cu Kelly”.
”Care Kelly ?”, am întrebat noi ?
”Ştii tu, fetiţa moartă ce trăia în dulapul meu.”
5. Un american nativ
Am un frate care avea un prieten imaginar când era mai mic. Atunci când avea 3 sau 4 ani, el a început să vorbească cu cineva numit Friya.
L-a descris pe Friya ca fiind un om cu pielea închisă la culoare ce nu purta prea multe haine şi-i plăcea să vâneze în sălbăticie. Apoi într-o zi mi-a spus că Friya obişnuia să trăiască într-o casă din apropiere, nu cu foarte mult timp în urmă, dar apoi au venit nişte oameni albi, l-au ars de viu şi i-au ucis tot satul.
Nu e tocmai ceea ce te aştepţi ca un copil de 4 ani să-ţi spună...
6. Emily
Atunci când sora mea avea cam 6 sau 7 ani, ea avea un prieten imaginar numit Emily. Obişnuia să-mi spună că Emily trăia în dulapul ei, se îmbrăca în negru, avea părul lung şi negru şi era cam de aceeaşi vârstă ca sora mea.
Sora mea se juca frecvent cu Emily, însă părinţii mei au observat că sora mea începea să se comporte ciudat. Uneori nu făcea nimic altceva decât să stea în mijlocul camerei sale, şoptindu-i lui Emily multe lucruri în timp ce se comporta tot mai distant faţă de ei.
Îmi amintesc că într-o zi fratele meu a trecut pe lângă camera ei, iar ea stătea în mijlocul camerei şi dintr-o dată s-a întors şi a şuierat ca un animal către el. El s-a speriat... mi-a spus că nici măcar nu arăta precum sora mea. Părinţii mei au fugit spre camera ei şi o puteau auzi pe sora mea cum ţipa cât de tare putea: ”Ieşi afară!”
Am întrebat-o despre asta recent. Are 24 de ani acum. Mi-a spus că Emily obişnuia să-i spună să-şi facă unele lucruri teribile. Aceasta obişnuia să se trezească pe acoperişul casei fără să-şi aducă aminte cum a ajuns acolo. Nu glumesc. Aparent, Emily îi ura destul de mult pe părinţii mei, aşa că a învrăjbit-o pe sora mea împotriva lor. Urăşte să vorbească despre asta aşa că nu am întrebat-o despre acea noapte.
Toate astea s-au întâmplat în vechea mea casă. Când ne-am mutat într-o altă casă, Emily a dispărut. Nu inventez nimic din toate astea. Micul prieten al surorii mele a fost o problemă serioasă pentru familia mea şi chiar a încurcat lucrurile o perioadă lungă de timp. Sunt uşurat că am plecat din casa aia.
7. Nu pot să-l omor
Atunci când fratele meu era mic se comporta de parcă avea ... spirite ce vorbeau cu el în fiecare secundă. Într-o zi mama mea l-a auzit spunând:
”Nu pot să-l omor! Este singurul meu tată!”
8. Previziunea unei morţi făcută de Icy
În liceu, unul dintre prietenii mei buni avea o soră mai mică în vârstă de 5 sau 6 ani. Într-o zi ne-am oprit acasă la el. În timp ce îl aşteptam să vină jos, sora sa a venit la mine şi mi-a spus: ”Icy mi-a spus să vin şi să te întreb dacă ştii când vei muri.”
Am râs nervos - morbidă întrebare, nu? Dar ştiam totul despre Icy, prietenul ei imaginar. Odată chiar am ajutat-o să deseneze o imagine cu el. Aşa că am intrat în jocul ei şi am spus, ”Nu, bineînţeles că nu ştiu! Nimeni nu ştie asta. Sper că atunci când sunt foarte bătrân!”
Fata a dat din cap tristă şi a spus: ”Nu, Icy vrea să-ţi spun că va fi în noaptea asta.” Apoi s-a întors şi a plecat.

Related

Timp Liber 2043751227202490377

Trimiteți un comentariuDefault Comments

emo-but-icon

Follow Us

Romania Hp

Hot in week

Comments

Like Us


Stiri de ultima ora

Side Ads



Stiri Pentru Tine

Lista mea de bloguri

Contact Us

Nume

E-mail *

Mesaj *

item