Si-a schimbat decizia în urma unei discutii cu familia » "Nu mai candidez la sefia FRF!"

Deşi lumea fotbalului anunţa că va fi cel de-al patrulea candidat oficial la funcţia de preşedinte al Federaţiei Române de Fotbal, fostul antrenor al celor de la Dinamo şi CFR Cluj, Ioan Andone, a decis să nu mai candideze alături de Burleanu, Popescu şi Avram. Acesta a anunţat în urmă cu puţin timp decizia sa la DolceSport motivîndu-şi decizia.

"Decizia am luat-o în cursul acestei săptămîni, m-am consultat şi cu familia, cu diferiţi oameni. Eu sînt antrenor, decizia mea e clară, nu voi candida. Din mai multe motive, sută la sută nu voi candida! Nu vreau ca peste 3-4 ani să nu reuşesc la FRF şi să mă apuc din nou de antrenorat! Ca jucător nu am fost un geniu, dar am muncit zi de zi, oră de oră, secundă de secundă! Voi păstra aceeşi linie şi voi rămîne antrenor! Nu candidez", a precizat Andone în direct la DolceSport.
Despre candidaţii din acest moment:
... GICĂ POPESCU
"Rămîne favorit! Nu cred ca îl poate conduce Mircea Sandu pe Gică Popescu. Este un tip care ştie ce vrea. Nu întîmplător a ajuns căpitan la FC Barcelona. Ar ajuta foarte mult fotbalul românesc, dacă ar ajunge preşedinte"

... VASILE AVRAM
"Un bun manager. Mi se pare un adversar redutabil. Dacă nu avea acea problemă, cînd a fost închis, cîştiga multe voturi"

... RĂZVAN BURLEANU
"Burleanu are un proiect, are fotbalul în sală"
"M-au sunat destul de mulţi patroni de club să-mi spună că mă vor susţine dacă aş candida. Consider că cea mai bună calitate a preşedintelui FRF este să fie un bun manager. E greu să vii după Mircea Sandu, care a făcut multe lucruri bune. Este membru în Comitetul Executiv al UEFA, a adus o finală de Europa League la Bucureşti, în ultimii 20 de ani au apărut stadioane noi, are un merit în lucrul asta", a mai spus Ando.
Alegerile pentru şefia FRF vor avea loc pe 5 martie 2014.

Related

Sport 2725202212831279629

Trimiteți un comentariuDefault Comments

emo-but-icon

Follow Us

Romania Hp

Hot in week

Comments

Like Us


Stiri de ultima ora

Side Ads



Stiri Pentru Tine

Lista mea de bloguri

Contact Us

Nume

E-mail *

Mesaj *

item