Arbitrajul pro-Steaua al lui Dima provoaca interventia în forta a lui Mircea Sandu!

Arbitrajul dezastruos al lui Iulian Dima în meciul Oţelul - Steaua 1-1 l-a determinat pe Mircea Sandu să reacţioneze.

Şeful FRF a anunţat că va face o anchetă care-l priveşte pe central, pe care-l critică dur.
"Trebuie să se facă o anchetă să vedem cine l-a promovat pe Dima. Eu o să declanşez această anchetă, să văd şi eu cum a fost promovat. Văd că e mai mic de înălţime, ca băiatul lui Avram... Trebuia să dea nişte galbene, probabil şi un roşu, dar marea problemă este istoricul lui.

Vedeam poze de la meci cînd Dima le arăta tuturor să tacă. Nu ai voie ca arbitru să faci aşa ceva. E o anexă a meciului de fotbal, eu aşa am văzut întotdeauna

În viitorii doi ani se va cerne această meserie de arbitru, va deveni una răsplătită prin salariu. Evidenţa nu mai poate să ţină locul unui comentariu. Au fost faulturi ca lumina zilei. Am văzut în această seară un penalty clar pentru Săgeata neacordat...", a declarat Mircea Sandu la DolceSport.

Related

Sport 2992002519296732182

Trimiteți un comentariuDefault Comments

emo-but-icon

Follow Us

Romania Hp

Hot in week

Comments

Like Us


Stiri de ultima ora

Side Ads



Stiri Pentru Tine

Lista mea de bloguri

Contact Us

Nume

E-mail *

Mesaj *

item