Cameron Diaz spune lucrurilor pe nume! Afla cum se mentine in forma

Cameron Diaz spune lucrurilor pe nume, mai ales de cand si-a lansat cartea “The Body Book”. In numarul din februarie al revistei “Self”, Cameron Diaz vorbeste deschis despre fitness si despre Fast Food.


Actrita de 41 de ani, una dintre cele mai sexy femei din lume, spune ca are grija de corpul ei astfel: “M-am indragostit de fitness din intamplare. Dar a devenit o activitate de care sunt dependenta fizic si emotional. Ma simt mult mai puternica acum. Vreau ca femeile sa stie ca niciodata nu e prea tarziu sa inceapa sa dea atentie corpului lor. Pana cand nu am inceput antrenamentul pentru rolul din “Charlie’s Angeles”, la 27 de ani, nici eu nu dadeam atentie corpului meu. Am renuntat cu o luna inainte de a incepe antrenamentul la fumat. M-am antrenat opt ore pe pe zi in fiecare zi a saptamanii, timp de trei luni. Simteam ca mor. Plangeam in fiecare zi, dar in scurt timp, aveam pachetele pe abdomen. Acum ca am 41 de ani, sunt extrem de multumita ca am inceput sa iubesc exercitiile la 27 de ani”.


Cat despre alimentatie, Cameron Diaz a adaugat ca incearca sa stea cat mai departe de mancarea din cateogria Fast Food: “Ceea ce am invatat de-a lungul timpului e ca daca o puteti mesteca si inghiti, asta nu inseamna ca este mancare”.


Related

Vedete 3243726945142085187

Trimiteți un comentariuDefault Comments

emo-but-icon

Follow Us

Romania Hp

Hot in week

Comments

Like Us


Stiri de ultima ora

Side Ads



Stiri Pentru Tine

Lista mea de bloguri

Contact Us

Nume

E-mail *

Mesaj *

item