Cine e cea mai proasta femeie din Romania

Este vedetă pentru că apare la TV în diverse emisiuni tabloide unde "stă cum i se spune" , în funcție de subiectul propus. Simona Trașcă este în atenția publicului prin nenumăratele ipostaze de victimă, pe care le-a creat sau au fost regizate.

 A fost la un pas să fie violată, a fost la un pas de inconștiență, în emisiunea "Acces direct" de la Antena 1, s-a iubit cu un minor, s-a dezbrăcat într-un centru comercial, a trăit clipe de coșmar într-o vacanță, s-a speriat de cutremur și s-a mutat într-un cort, a fost devastată din cauza eutanasierii câinilor maidanezi, s-a pregătit chiar de nuntă, și lista poate continua. Prin toate aceste situații a trecut o singură persoană, Simona Trașcă.
Acum, blonda este dezamăgită în dragoste. A mai fost de vreo zece ori, pe parcursul a doi ani, însă, de data asta, Simona a realizat ceva atât de important încât a simțit nevoia să o declare public.

"Eu, Simona Traşcă, mă declar cea mai proastă femeie din România...care a alergat numai după iubire şi tot nu a avut parte de ea...care a oferit iubire sinceră şi dezinteresată cum rar se mai găseşte în ziua de azi şi nu a fost apreciată decât după ce a plecat fără să se mai întoarcă...aplaud şi respect fetele materialiste şi care înşală...bravo, fetelor, vă respect şi-mi pare rău din toată inima că nu pot să fiu şi eu aşa...în ziua de azi nimeni nu merită ce ofer eu...îmi promit mie că din 2014 o să fiu diferită, sper să reuşesc de data asta", a scris Trașcă pe net.

Related

Vedete 1506902642790397447

Trimiteți un comentariuDefault Comments

emo-but-icon

Follow Us

Romania Hp

Hot in week

Comments

Like Us


Stiri de ultima ora

Side Ads



Stiri Pentru Tine

Lista mea de bloguri

Contact Us

Nume

E-mail *

Mesaj *

item